02 mrt Mitsubishi Outlander PHEV modeljaar 2019 naar hoger niveau

Mitsubishi Motors laat in Geneve de facelift van de Mitsubishi Outlander PHEV zien. Als uiterlijke aspecten is dit een bescheiden facelift, maar op technisch vlak zijn er meerdere aanpassingen te melden.

Vooral op het gebied van de aandrijflijn van de PHEV. Voorheen was de PHEV voorzien van een 2.0 liter benzine motor. Deze wordt in de facelift voor 2019 vervangen door een 2.4 liter benzine motor, wat een hoger vermogen, meer koppel, soepeler functioneren en hoger rendement oplevert.

Grotere actieradius

Mitsubishi Motors zorgt met 15% meer batterij-inhoud voor een grotere elektrische actieradius. De accucapaciteit bedraagt nu 13,8 kWh, waarin je dus meer stroom kunt opslaan dan in de 12 kWh-accu van de huidige generatie. Ook levert de achterste elektromotor 10% meer vermogen op. De 2019-versie krijgt de aandrijflijn er twee nieuwe standen bij, namelijk de Sport en Snow. De stand Sport zorgt voor een directer gevoel en meer rijplezier op bochtige trajecten. In Snow geeft de aandrijflijn meer veiligheid in winterse omstandigheden.

Vernieuwde uiterlijke aspecten

Qua uiterlijk is de vernieuwde PHEV voorzien van de LED tech-look koplampen, rechthoekige mistlampen in de voorbumper, aangepaste grille en een skid plate op de onderbumper. Verder is te zien dat de vernieuwde PHEV voorzien is van een grotere achterspoiler en two-tone 18 inch wielen.

Vernieuwingen in het interieur

De kwaliteitsbeleving in het interieur met het gebruik van andere materialen is toonaangevend in de vernieuwde PHEV. De vernieuwingen zetten wij graag voor u op een rij.

  • Hoogwaardige, gewatteerde lederen bekleding op de nieuwe stoelen met meer zijdelingse steun
  • Vernieuwde schakelpook
  • Nieuw instrumentenpaneel
  • Nieuwe decoratiepanelen
  • A/C stopcontact voor passagiers achterin

 

Wij blijven u op de hoogte houden van alle overige technische details en prijzen!